راه نرفته

برای تغیر هیچگاه دیر نیست

راه نرفته

برای تغیر هیچگاه دیر نیست

بوی گندم

آهنگ بی کلام بوی گندم

بوی گندم مال من ، هر چی که دارم مال تو
یه وجب خاک مال من ، هر چی می کارم مال تو

از دستش ندید... از دست ندید!فکر کنم اکثر قدیمیا با این اهنگ خواطره دارن

    میتونید دانلودش کنیدو هدیش کنید به پدرتون چون پدرا معمولا از این جور چیزا خوششون میاد



دانلود آهنگ بی کلام بوی گندم با کیفیت 128

حجم تقریبی 7.1 مگابایت








نظرات 2 + ارسال نظر
پرستو دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:26 ق.ظ http://taranomekheyal.blogfa.com/

سلام... دوست عزیز متاسفانه نمی شه دانلود کرد.. من دونبال این اهنگ هستم بصورت بی کلامش ولی فقط هم سایت شما داره یعنی یایت تنها ولیهر کاری میک نم دانلود نمیشه... ممنون می شم کمکم کنید.
و یا بتونید برام ایمیل کنید. این لطفتون و فراموش نم یکنم.

mostafa gjjj شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 05:32 ق.ظ

sdf

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد