راه نرفته

برای تغیر هیچگاه دیر نیست

راه نرفته

برای تغیر هیچگاه دیر نیست

فاطمه

سلام دوستان
من تو این مدت با آدم های زیادی اشنا شدم و چیزای زیادی ازشون یاد گرفتم . یکیش همین فاطمه خانوم بود که اسم قشنگشو بالای پست میبینید . این خانوم میشه گفت معلم اخلاق من بود ایشون خیلی از عادت های بد منو بهم نشون داد و مجبور شدم ترکشون کنم. مثلا یکیش غرور بی جای خودم بود .  سر کلاس یه عدد اعشاری بهم داد و گفت تو که دانشجوی فیزیک  هستی این جزر رو بگیر ببینم . نتونستم همه زدن زیر خنده . راستی من بهش میگم مادر (خخخخ) اخه هشت سال ازم بزرگتره . شاید بعدا خاطراتش رو براتون بنویسم (اگه وقت کنم)از  اینا که بگذریم یه شعر قشنگ هم به مناسبت تولدش  که امروزه   و هم به مناسبت روز زن میزارم برید حالشو ببرید:

زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ، سـرچشمه محبت و الطاف داور است

بهر صفا و لطف خدا عشق مظهر است ، بعد از خدا به سجده بود زآنکه مادر است . . .
( به افتخار همه ی مادر ها و زنان نمونه )

این هم واسه تولد ابجی فاطمه ی خودم :

عشق را اولین بار در نگاهت تجربه کرم و زندگی را در کنار تو آموختم
دلم را به تو بهترین امینم سپردم و روز تولدت را در تاریخنگار قلبم حک کردم

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:50 ب.ظ http://sooskesiah.blogsky.com

چه آدم خوبی!!!
امیدوارم منم یه روزی با یه همچین کسی برخورد داشته باشم!

اره؟.............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد