راه نرفته

برای تغیر هیچگاه دیر نیست

راه نرفته

برای تغیر هیچگاه دیر نیست

حکمتی دیگر در باره ی عشق

 می روم شاید فراموشت کنم      ...     با فراموشی هم آغوشت کنم می روم از رفتن من شاد باش      ...       از عذاب دیدنم آزادباش  گر چه تو تنها تر از ما می روی     ...      آرزو دارم ولی عاشق شوی  آرزو دارم بفهمی درد را          ...          تلخی بر خوردهای سرد را بدترین شکل دلتنگی برای کسی آن است که در کنارش باشی و بدانی که هرگز به او نخواهی رسید هیچ کس لیاقت اشک های تو را ندارد و کسی که چنین ارزشی دارد ... باعث ریختن اشک های تو نمی شود

«دکتر علی شریعتی»

نظرات 3 + ارسال نظر
bibal سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:03 ب.ظ http://www.bibal.blogsky.com

چرا انقد وبت رو تغییر میدی آخههههههههه

شادی چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:47 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com



خسته ام از این زندان که نامش زندگیست
پس قشنگی های دنیا مال کیست
باختم در عشق اما باختن تقدیر نیست
ساختم با درد تنهایی مگر تقدیر چیست




احسان شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:35 ب.ظ

ما این جا بودیم :ِ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد